KanRo Kombi 1200 to urządzenie ssąco-płuczące do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, o łącznej pojemności zbiorników 1200 litrów (przednia część: 600 l – woda czysta, tylna część: 600 l – nieczystości). Istnieje możliwość modyfikacji podziału zbiornika.
KanRo Kombi to od lat cenione, sprawdzone i niezawodne specjalistyczne konstrukcje, produkowane przez polską firmę KanRo Ltd, lidera na rynku urządzeń do obsługi kanalizacji z 30-letnim doświadczeniem. Są to uniwersalne pojazdy komunalne przeznaczone do wykonywania prac asenizacyjnych, czyszczenia sieci kanalizacyjnej i deszczowej, obsługi przydomowych oczyszczalni i małych przepompowni ścieków. Pojazdy te charakteryzują się zwartą zabudową, niskim ciężarem własnym oraz doskonałą manewrowością. Urządzenia tego typu montowane są na podwoziach samochodowych 2-osiowych lub przyczepach o odpowiedniej ładowności.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Specyfikacji.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA | |
---|---|
UKŁAD NAPĘDOWY | Napęd urządzenia stanowi silnik wysokoprężny Briggs & Stratton 35 KM. Silnik wyposażony jest w rozrusznik elektryczny, akumulator, zbiornik paliwa, licznik motogodzin pracy, lampki kontrolne. |
POMPA WYSOKOCIŚNIENIOWA | Pompa wysokociśnieniowa SPECK NP 25 o parametrach pracy: 140 bar – 70 l/min. Jest to trójtłokowa pompa z ceramicznymi tłokami, wyposażona w regulator ciśnienia, filtr wody, otwory spustowe, manometr ciśnieniowy, przyłącze ze zbiornika i węża ciśnieniowego. Pompa ciśnieniowa posiada układ zabezpieczający przed pracą na sucho. |
POMPA SSĄCA | Pompa ssąca MEC 4000. Wydajność pompy – 260 m³/h. Wyposażona jest w osadnik oleju z zaworem bezpieczeństwa, filtr ssawny i zabezpieczenie przed przeciążeniem. Pompa posiada również przełącznik ssanie/tłoczenie oraz układ smarowania pompy ssącej. |
BĘBEN Z WĘŻEM WYSOKOCIŚNIENIOWYM | Na dennicy został zamontowany bęben z wężem wysokociśnieniowym. Hydraulicznie obracany bęben wyposażony został w płynną regulację prędkości nawijania/rozwijania oraz urządzenie do ręcznego układania węża ciśnieniowego na bębnie. Standardowa długość węża o średnicy DN 13 wynosi 80 metrów. |
ZABEZPIECZENIE ZIMOWE | Celem wykonania pracy w warunkach ujemnych temperatur, urządzenie zostało wyposażone w układ cyrkulacji wody. Podczas dojazdu na miejsce wykonywania pracy, woda krąży w obiegu zamkniętym w przewodach pod niewielkim ciśnieniem, co zapobiega jej zamarznięciu. Po wykonaniu prac układ ten uruchamia się na czas powrotu do firmy. |
PANEL STEROWANIA | Wodoszczelnego pulpitu wykonanego ze stali nierdzewnej, umieszczonego w tylnej części urządzenia. Pulpit wyposażono w następujące funkcje: Wyłącznik bezpieczeństwa / Sygnalizację zdalnego sterowania* / Włącznik oświetlenia ostrzegawczego / Włącznik oświetlenia roboczego / Sygnalizację niskiego poziomu wody / Włącznik-wyłącznik pompy ciśnieniowej / Włącznik-wyłącznik pompy ssącej / Przełącznik ssania-tłoczenie* / Regulator prędkości zwijania-nawijania węża ciśnieniowego / Zwijanie-nawijanie węża / Sterowanie ramieniem bębna ciśnieniowego* / Start-stop silnika / Licznik motogodzin / Regulacja obrotów silnika +/- / Manometr wysokociśnieniowy / Wakuometr / Sygnalizację niskiego ciśnienia oleju w silniku* / Gniazdo 12V* / Sterowanie ramieniem ssącym* / Sygnalizację akumulatora* / Sygnalizację nagrzania świec* / Termometr temperatury wody * [*opcja dodatkowa za dopłatą] |
NAPĘD POMP | Pompa ssąca i wysokociśnieniowa napędzana jest poprzez układ pasków klinowych z wału korbowego silnika niezależnego. Pompy wyposażono w sprzęgła elektromagnetyczne, które umożliwiają ich włączenie i wyłączenie z poziomu pulpitu sterowniczego. Dzięki takiej konstrukcji obie pompy mogą pracować równocześnie lub pojedynczo wg konfiguracji: Pompa wysokociśnieniowa pracuje przy odłączonej pompie ssącej lub Pompa ssąca pracuje przy odłączonej pompie wysokociśnieniowej lub Obie pompy pracują równocześnie. |
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE | Dwie głowice standardowe (z pilotem i ślepa) / Głowica quattro / Głowica granat / Pistolet ciśnieniowy z lancą / Komplet węży ssących / Rolki prowadzące górna i dolna |
PODWOZIE | Mitsubishi Fuso Canter o DMC 3500 kg w wersji podwozia 4x2 - Silnik 150 KM - Światła do jazdy dziennej - Klimatyzacja - Zdalnie sterowany centralny zamek - Radio z Bluetooth - Ostrzegawcza belka świetlna na dachu kabiny. [Opcjonalnie za dopłatą: istnieje możliwość zabudowania innego podwozia spełniającego wymagania konstrukcyjne i ładownościowe.] |
Na życzenie klienta dostępne są inne konfiguracje urządzenia oraz jego wyposażenia.
Więcej informacji:
Kontakt
Andrzej Bartoszuk | +48 608 589 728 | a.bartoszuk@kanro.pl | woj. lubelskie, mazowieckie, kujawsko-pomorskie |
Tadeusz Dzienisowicz | +48 608 372 323 | t.dzienisowicz@kanro.pl | woj. pomorskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie |
Leszek Korobkiewicz | +48 602 504 048 | l.korobkiewicz@kanro.pl | woj. podlaskie, warmińsko-mazurskie, małopolskie, łódzkie |
Przemysław Sójkowski | +48 739 034 531 | p.sojkowski@kanro.pl | woj. opolskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie, wielkopolskie, śląskie, lubuskie |
Andrzej Bartoszuk | +48 608 589 728 | a.bartoszuk@kanro.pl | woj. lubelskie, mazowieckie, kujawsko-pomorskie |
---|---|---|---|
Tadeusz Dzienisowicz | +48 608 372 323 | t.dzienisowicz@kanro.pl | woj. pomorskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie |
Leszek Korobkiewicz | +48 602 504 048 | l.korobkiewicz@kanro.pl | woj. podlaskie, warmińsko-mazurskie, małopolskie, łódzkie |
Przemysław Sójkowski | +48 739 034 531 | p.sojkowski@kanro.pl | woj. opolskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie, wielkopolskie, śląskie, lubuskie |